torsdag 23 februari 2017

Vardagslycka


Ibland måste man. Man måste gå till Metro. Det spelar ingen roll att det är väldigt varmt och soligt - mat måste man ha. Idag var det en sådan dag. Alltså gick jag till Metro. Klarblå himmel och strålande sol! På hemvägen var det VÄLDIGT varmt!
Men sedan låg jag på baksidan på min lånade solsäng ett par timmar. Där var det underbart idag. Vinden hade vänt, så det fläktade från sydväst - alldeles perfekt för min del!


Grannen rakt över har målningsprojekt på gång. Fin färg  blir det på den där kistan. Den var tråkbrun innan.........


En annan granne, på promenad med hunden, inspekterar, Här är väldigt lugnt i vårt område, men då och då dyker någon granne upp, pratar en stund och går sedan vidare. Det gillar vi.......


Det ser ut som om sommaren börjar komma, äntligen! De två senaste dagarna har vi haft underbart väder, och det verkar fortsätta så långt jag kan se........


Lite skillnad mot hemma............ Vi känner oss lyckligt lottade!


Vardagslycka så här på eftermiddagen är att lyckas få in SVT och skid-VM........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar