tisdag 7 februari 2017

Bikini för äldre dam?


Vilken fantastisk start på dagen! Sol från en klarblå himmel, rekordvarmt inomhus när vi vaknade (18 grader!), nypressade apelsiner och jordgubbar från Dherynia (bästa sorten) till frukost! Så söta och goda! Och så ägg och smörgås - sedan klarar man sig några timmar!


Det blåste friska vindar rätt in på vår balkong idag. Tyvärr kommer alla vindar åt där, särskilt dagens nordostan. Tur att vi har baksidan - där är det nästan alltid lä. Idag var där väldigt mycket lä och väldigt varmt. Alldeles ljuvligt! Jag insåg att jag hade missat att packa ner min bikini - den hade jag behövt idag när jag tänkte sola på riktigt för första gången. Men snart blir det nog en tur till Lefkosia - då ska jag ta en sväng in på H&M som öppnade där för några månader sedan. Kanske där finns något i bikiniväg som passar en äldre dam.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar