torsdag 28 april 2016

Bara en vecka kvar



innan jag äntligen får träffa mina barnbarn! Det är väldigt längesedan nu. Innan Cypern närmare bestämt. Det är alldeles för länge! Men snart, snart...... Zion, lillemannen, måste ha växt alldeles väldigt mycket sedan jag såg honom  - i november!


Och Leo - som har blivit så stor! Och lik sin pappa ser jag på bilden! Tack Annelie för bilder och videosnuttar som jag får då och då!

På Kristi Himmelsfärdsdag kommer de, mina yngsta barnbarn och deras mamma. Med lite tur så kanske Isabelle, mitt äldsta barnbarn, kommer också. Fast just den helgen ska hon flytta,  så det kanske blir lite tajt....Men ingen kan bli gladare än jag om hon hinner komma en liten sväng i alla fall! Tänk att få ha alla barnbarnen på plats samtidigt!


Dagen är väl inte så mycket att orda om utan att bli tjatig. Skitväder, och ingenting blir gjort......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar