måndag 8 juni 2015

Det kan inte vara sant!



Efter en orolig natt vaknade jag innan sex, med igentäppt huvud, hosta och huvudvärk. Åh nej - en ny förkylning! Jag har ju inte ens repat mig riktigt efter den förra - jag har fortfarande ont i mina ögon!
Jag försökte tänka bort det hela. Det gick väl sådär...... 

Stranden hade vi bestämt oss för idag.


Det var väl inte riktigt min dag på stranden. I solen var det för varmt. I skuggan var det för kallt. Och Tommy badade! Det gjorde inte jag. Han tippade på 23 - 24 grader i vattnet........!


Ett par timmar orkade jag. Sedan kom det en massa mörka moln och lite regnstänk och åskknallar, så då fick jag en ursäkt att gå hem och sova ett tag. 


Men mat måste man ju ha, så vi gick ut och åt lite. Eller - mycket! Portionerna här är gigantiska! Inte ens Tommy orkade äta upp......


Jag hade ingen större aptit, så lite halloumi var vad jag fick i mig.

Ikväll har jag feber och mår allmänt kasst, så nu blir det sängen. Det är bara att hålla tummarna för att morgondagen blir väldigt mycket bättre.........

1 kommentar: