tisdag 22 april 2014

Alldeles ljuvliga


är de, mina tre barnbarn! Isabelle tar studenten om några veckor och blir nitton i år - det är nästan ofattbart hur fort tiden går - jag var ju ung och vacker när hon föddes! Nu är jag knappt vacker ens..... Men det är hon!
Leo fyller tvåsiffrigt i sommar - tio (10!) år! Han föddes i augusti och det var en rätt dramatisk historia. Men allt gick bra, och han är världens gulligaste tioåring!
Och Zion - ja, det var rätt dramatiskt det också, men till slut kom han, för ett år och en dag sedan! Han måste vara den gladaste och goaste lilla killen i hela världen! 



Undrar om inte detta är den enda bilden jag har på Zion där han ser allvarlig ut? Han kanske inte gillade att vara påskkäring? Men att fylla ett år på annandag påsk måste ha varit en upplevelse för lilleman - kalas och presenter! Jag kunde inte vara med, men det tar vi igen om ett par veckor när hela familjen kommer till Rörö! Då blir det ny tårta och nya presenter.......


Man blir rätt trött av att fylla ett. Bara att gå och sova med Lassen då..... Men det är lika bra att du vänjer dig, Zion - det var den första av många, många födelsedagar i ditt liv!

Nio år mellan varje barnbarn - det är spridning det! Nu tror jag väl knappast att jag kommer att få ytterligare ett om åtta år. Snarare blir det ett barnbarnsbarn i så fall. Och oj vad jag kommer att vara gammal då!

Tack Annelie för bilder på mina barnbarn - de förgyller mitt liv.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar